پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215218
تيم رويايي که برانکو ساخته است/خريدهاي جديد پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1395/03/25 08:39:12
نمایش : 1407
پرسپوليسي ها بعد از گام هاي ابتدايي موفق در نقل و انتقالات به دنبال گزينه هاي بعدي خود هستند و در اين راه بار ديگر مهره هاي دانه درشت را در سبد خود قرار داده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پرسپوليس در حال حاضر موفق شده سيدجلال حسيني، عليرضا بيرانوند، وحيد اميري، ساسان انصاري، احسان الوان زاده و ابوالفضل درويش وند را به ترکيب فصل آينده خود اضافه کرده است. در اين بين همانطور که برانکو ايوانکوويچ اشاره کرد آنها 6 گزينه اصلي خود براي فصل آينده را مشخص کرده اند.

 

پرسپوليس در بزرگترين ضعف خود را در درون دروازه احساس مي کرد بلافاصله بعد از پايان ليگ عليرضا بيرانوند را به ترکيب خود اضافه کرد و براي پوشش ضعف در خط دفاع مياني خود در حال حاضر سيدجلال حسيني را در اختيار گرفته و محمدحسين کنعاني زادگان نيز به ترکيب اين تيم بازگشته است. آنها در اين بخش به دنبال جذب شجاع خليل زاده و جلب رضايت لوکا ماريچ براي تمديد قرارداد هستند.

 

مهمترين مساله براي پرسپوليس البته جذب مهاجمي است که جانشين آقاي گل فصل پيش ليگ در ترکيب اين تيم شود. در اين بين برانکو گزينه اول خود را مهاجمي داخلي قرار داده است و اگر در اين راه ناکام شود به دنبال گزينه هاي خارجي خواهد رفت. در اين بين شايعاتي درباره حضور برخي مهاجمان صاحب نام شنيده مي شود که قطعا چيزي جز شايعه نيست و اين باشگاه نه تنها برنامه اي براي جذب امثال اتوئو و ... ندارد بلکه توانايي تامين مبلغ قراردادشان نيز از عهده اش خارج است.

 

جدي ترين گزينه حال حاضر براي پرسپوليسي ها در بازار داخلي مهدي ترابي و مهرداد محمدي، بازيکنان دو تيم سايپا و راه آهن است. اولي همچنان با مخالفت شديد کادرفني و مديران سايپا راه دشواري براي حضور در اين تيم خواهد داشت و محمدي نيز جزو گزينه هايي است که در صورت ناکامي در جذب مهاجم مدنظر با اين بازيکن وارد مذاکره خواهند شد.

 

مسعود حسن زاده نيز در بين گزينه هاي داخلي براي حضور در پست مهاجم در اولويت مسوولان اين تيم قرار دارد و صحبت هايي ابتدايي در اين باره با اين بازيکن صورت گرفته است و اين بازيکن جوان و گلزن ذوبي ها نيز مي تواند يکي از خريدهاي احتمالي سرخپوشان لقب گيرد.

 

پرسپوليس با پايان همکاري اش با جري بنگستون و مايکل اومانيا دو گزينه خارجي نيز طي روزهاي آينده معرفي خواهند کرد تا شرايط خود را براي فصل جديد کاملا مهيا و آماده نشان دهند. دو بازيکني که در صورت تحقيق مناسب جذب شوند و از کيفيت بالايي برخوردار باشند مي توانند اين تيم را فاتح اصلي نقل و انتقالات معرفي کند.

 

دروازه بان – برانکو مطمئن شده است

با توجه به مشکلاتي که پرسپوليس در فصل گذشته داشته در اين فصل آنها دست به خانه تکاني بزرگي زده اند و با سوشا مکاني و دو دروازه بان جوان تيم خود قطع همکاري کرده اند و با عليرضا بيرانوند و الکساندر لوبانف به عنوان دروازه بان اول و رزرو کار خواهند کرد. ابوالفضل درويش‌وند نيز به عنوان دروازه بان سوم از تيم ملي جوانان به ترکيب اين تيم اضافه شده است تا در اين خط آنها تکميل شوند.

 

خط دفاعي- سد دفاعي تکميل مي شود

پرسپوليس با جدايي بابک حاتمي، محسن بنگر، مايکل اومانيا و عليرضا نورمحمدي چهار بازيکن را در اين خط از دست داده است. آنها البته محمد انصاري و وحيد حيدريه را در جناح چپ خود دارند و از حسين ماهيني و رامين رضاييان را جناح راست خود مي بينند. محمدحسين کنعاني زادگان و سيدجلال حسيني در کنار احتمالا لوکا ماريچ در پست دفاع مياني حضور دارند تا آنها به دنبال جذب يک بازيکن ديگر در اين پست باشند.

 

هافبک ها – مهره هاي رشک انگيز برانکو

برانکو در پست مياني کاملا غني است. آنها با مهرداد کفشگري در اين پست وداع کرده اند و در حال حاضر محسن مسلمان، کمال کاميابي نيا، احمد نوراللهي، رضا خالقي فر، فرشاد احمدزاده و ساسان انصاري را در اختيار دارند و مقدمات تمديد قرارداد با اميد عاليشاه و ميلاد کمنداني نيز در مراحل پاياني اش قرار دارد. اين در حالي است که سرخپوشان چشم به مهدي ترابي نيز دوخته اند تا او را نيز به ترکيب خود اضافه کنند.

 

مهاجم – روزهاي بدون آقاي گل

با جدايي محتمل مهدي طارمي، برانکو در حال حاضر علي عليپور، وحيد اميري و شهاب زاهدي را در اختيار دارند و به دنبال جذب مهاجمي ديگر در اين خط هستند.

 

در اين بخش برانکو به دنبال بازيکنان داخلي و گلزن است و همانطور که اشاره کرده به دنبال مهاجمي است که روي 20 گل زده او در پايان فصل حساب باز کند و بايد ديد در اين راه مهاجمي چشم او را خواهد گرفت يا خير.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html